close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כיצד לשלב שידות מעוצבות וריהוט קלאסי בעיצוב חלל הבית?

מערכת שורשיט אדר, תשעח06/03/2018

ריהוט קלאסי יכול להיות כלי עצום לשיפור ועיצוב הבית שלכם...

תגיות:
ריהוט קלאסי נחשב כיום למאוד פופולרי ונעשה בו שימוש רב בעיצובים מודרניים. עם זאת, יש לדעת כיצד לשלב בין ישן לחדש על מנת שהחלל יראה כמה שיותר הרמוני. לא תמיד פריטי הריהוט יהיו קשורים זה לזה, מה גם שלכל תקופה יש את הניואנסים שלה אשר באים לכדי ביטוי בעיצוב. ובכל זאת, הדבר כן אפשרי. עובדה, ניתן לראות שילובים כאלו בבתים רבים. הסוד הוא לדעת מה עושים וכיצד ולשם כך אנו כאן, כדי לספק לכם בדיוק את הטיפים הנחוצים.

בניית החלל סביב פריט מרכזי
אחד הטריקים לשלב בין שני עולמות בצורה הרמונית הוא לבחור פריט ריהוט מרכזי אחד שיהווה את נקודת המיקוד ולבנות את החדר סביבו. אם ניקח לדוגמה שידות מעוצבות, גם אם מעוניינים לשלב אותן עם פריטי ריהוט קלאסיים יותר כמו כורסאות עור מעוצבות או שולחן קפה, חשוב שהן יהיו המוקד המרכזי וכל שאר הרהיטים יבחרו בהתאם אליהן. בדרך זו תוכלו לחבר בין הפריטים השונים והסגנונות בחלל ביתר קלות.

שמירה על צבעוניות אחידה
דרך נוספת לקשר בין פריטי ריהוט שונים היא על ידי צבעים. נחזור לדוגמה מהפסקה הקודמת – שידות מעוצבות – ונדגיש את הנקודה בעזרתן שוב. אם בחרתם שידות מעוצבות מעץ טבעי הקפידו לשלב פריטי ריהוט קלאסיים מאותו חומר גלם ובאותם הגוונים של העץ. לעומת זאת אם השידות צבועות בצבע אחר, כמו למשל שמנת או תכלת, מומלץ כי תבחרו פריטי ריהוט ולהם צבעוניות דומה על מנת ליצור הרמוניה בחלל. אותו המשקל על בחירת חומרי גלם. אם השידות משלבות בין עץ וברזל בחרו בפריטי הריהוט המיוצרים מחומרי גלם דומים כדי ליצור אחידות.

אביזרים ופריטי ריהוט משלימים
אנשים רבים משקיעים את מרצם בבחירת פריטי ריהוט גדולים אך לא מקדישים מספיק מחשבה לאביזרים או לפריטי ריהוט משלימים. כאשר רוצים לחבר בין סגנונות לאביזרים הקטנים ולרהיטים המשלימים ישנו תפקיד חשוב: בכוחם לקשר בין כל האלמנטים בחדר ולתת את הטאץ' הסופי. בין אם מדובר במוצרי טקסטיל כמו כריות או וילונות ובין אם באלמנטים דקורטיביים או בכל חפץ מעוצב ולו אמרה ייחודית אשר מביאה לידי ביטוי את האישיות שלכם, שילובם בחלל יכול לעשות את ההבדל וליצור את הקשר בין הסגנונות השונים.

ברוזווד מייבאים ריהוט מעוצב מעץ משובח במגוון סגנונות לבחירה: החל בריהוט סיני קלאסי, דרך ריהוט יפני וריהוט אנגלי ועד לריהוט המשלב בין עץ וברזל וריהוט וינטג' כך שבאפשרותכם לשלב בין סגנונות שונים בקלות כשלרשותכם מבחר גדול של פריטי ריהוט לבחירה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה